Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме…Об’єдннавшись в пари за способом, який нам запропонував тренер, та по черзі ділилися своїми ідеями щодо навчальної теми, яку ви обрали для створення Портфоліо на тренінгу. У навчанні, що базується на проектах та враховує навчальні потреби учнів, вони показують, що їх знання та вміння відповідають стандартам, за допомогою своїх продуктів діяльності або презентацій чи публікацій. Ці навчальні роботи доповнюють традиційні тести та контрольні роботи, що передбачені у навчальних програмах. Замість того, щоб просто пригадувати та переказувати відомості, учні застосовують нові знання, щоб вирішувати цікаві проблеми з життя. Проекти вимагають від учнів використання знань, щоб переконати інших, і таким чином видно, що вони справді розуміють матеріал. Контрольні роботи та тести з варіантами відповідей можуть тільки з деякою ймовірністю свідчити, що учні розуміють матеріал. Математика сприяє розвитку логічного та аналітичного мислення, що має використовуватись у навчанні. Математику можна використати для того, щоб сприяти розвитку мислення учнів:при збиранні, організації, структуруванні та демонстрації даних, використовуючи таблиці та діаграми при використанні графічних даних для подання результатів мислення використовуючи вимірювання, шкали, ранжування, пропорції
Комментариев нет:
Отправить комментарий